بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آیا انگشت نماها در حال گسترش هستند!؟

الان که این مطلب را می خونید من دارم به خبر پیوستن دهنوی به تراکتورسازی می خندم!بخدا کاربری که نوشته داره سکته میکنه،خیلی برایم  جالب بود که چرا برای رفتن یک بازیکنی که معلوم نبود در تیمی مثل استقلال که هواداران میلیونی دارد بتواند توانایی هایش را نشان بدهد،اینقدر ناراحت شده است!
نه اشتباه نکنید این مثل"" گربه دستش به گوشت نمی رسید و می گفت:پیف،پیف!""به این موضوع ربطی پیدا نمی کند!
اگر توی این چند روزه به مطالبی که نوشته بودم دقت کرده باشید یک کلمه را چندین بار تکرار کردم،صبر واژه بسیار پر معنا و در عین حال سنگین که فعلا ما طرفداران احساسی تیم نداریم
اما نظرم در مورد شایعه پیوستن دهنوی به تراکنور سازی و درمورد قرار داد داخلی وی با استقلال در سه بند زیر خلاصه میشه!
اولا خب به حمدالله یک بازیکن پولکی دیگر که دیده تو استقلال خبری از دادن پیش قرار داد و پول نیست،با وجود یک جلسه تمرین راه را کج می کند و با تیمی که پول بیشتری می دهد قرار داد می بندد!دوما؛این خودش یک راه درآمدزایی برای باشگاه محسوب میشود که اگر با آبیها با دهنوی قرار داد بسته باشد،طبق قانون کمیته انضباطی می بایست نصف مبلغ قرار داد دهنوی با تراکتور به استقلال داده شود.
سومی هم اینکه آقای دهنوی از شایعه درست باشد،خوش بگذره...!این راهی که تو رفتی محمد نصرتی فصل قبل رفت و انگشت نما شد!

نتیجه اخلاقی:
شما دنبال چرائی و چگونگی رفتن دهنوی باشید نه خود دهنوی!تراکنورسازی تیمی که زیر نظر سپاه اداره میشود و تا این زمان از فصل نقل و انتقالات در بازار حرفی از این تیم برای خرید بازیکن نبوده،آیا ربطی یا شباهت هایی  درمصاحبه های اخیر سردار رویانیان در خصوص منصرف شدن از جذب سید مهدی به خاطر تضعیف نشدن استقلال نمی بینید!؟

بچه ها یک مقدار شرایط را درک کنید،این فصل فصل سختی در پیش رو داریم و باید علاوه بر حریفان رو در رو با تیمهای هم خانواده جنگ های نا برابری داشته باشیم.
تیمهای مثل (تراکتور و پرسپولیس امسال) و تیم های صنعتی ی مثل(مس کرمان و سپاهان و ذوب آهن اصفهان،فولاد خوزستان)
تنها راه برنده شدن در این فصل فقط اتحاد تماشاگران و مقداری صبر تا پایان چند هفته ابتدایی لیگه.
حال می خواهید سکته کنید،می خواهید به حاج فتل فحش بدهید،می خواهید امیر قلعه نویی را تیرباران کنید و هر کاری دوست دارید انجام دهید تا هفته پنجم ششم به تیم وقت بدهید و بعد ....!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 3 / 1391برچسب:نقل و انتقالات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com